Freitag, 23. Mai 2008

napisano ot neznaen mydyr myj tyrsesht si jena

edinstvenata razlika mejdu uspelite i neuspelite hora e v tova kak i dali izpolzvat vqzmojnostite . intuiciata vinagi ni dava nai dobrite re6enia kak da osq6testvim me4tite si. uspelite hora gi zabeliazvat, realizirat i sbqdvat me4tite si, naslajdavaiki se na jivota. neuspelite hora se pla6at ot vqzmojnostite, koito intuiciata (sqdbata) im dava. te ili ne gi zabeliazvat, ili ne im viarvat , ili niamat samo4ustvie da gi priemat.te jiveiat ss slovosq4etania ot roda na : tova ne moje da bqde,prekaleno hubavo e za da e istina, takiva ne6ta se slu4vat samo vv filmite, kak pk to4no na men 6te mi se slu4i, tova ne e za men , a za po ka4estveni hora( po umni, po krasivi, po silni, po mladi i dr.). az viarvam na intuiciata si,viarvam na ka4estvata si, az sm uspial mj,karam edna ot nai-skqpite koli v sveta,4asovnika mi struva kolkoto apartament.lipsva mi samo istnskata liubov. tia e svrzva6toto ve6testvo na vsi4ki blaga,tia e vrzkata s boga, tia e edinstvenia pt km plnoto 6tastie. vsi4ko koeto sm trsil sm go nameril 6te ia nameria i neia. viarvam na intuiciata si.

Keine Kommentare: